Stor rea hos rosaprickar.se!!!

2012-10-08 16:22:00..


Nu firar snart våra muslimska kunder eid och vi tänkte passa på att erbjuda alla 50% rabatt på hela vårt sortiment  som finns i lager (inga beställningsvaror) till slutet av oktober :-)
skriv bara eid-12 under varukorgen i kodfältet när du väl är i kassan.
Håll till godo!
Vi reserverar oss för slutförsäljning och om vi har många ordrar på gång samtidigt kan det ta lite längre tid även om vi självklart gör vårt bästa för att skicka så fort vi kan.
Välkomna!
 
 

Kommentarer
Snow White

Åh men vad bra med stor-rea!! Då får man allt passa på nu då! ♥

Svar: Ja visst välkommen :-)
Rosaprickar.se

2012-10-09 22:13:36
Persson

Sv: Tack så hemskt mycket! Förklaring hur jag har tagit bilderna finns ute på bloggen nu :)

Svar: Vad bra då ska jag kika in och titta!
Rosaprickar.se

2012-10-10 20:05:43
kiwiberries - tävling

åh jag bara älskar nya designen!

Svar: Tack jag är också jättenöjd
Rosaprickar.se

2012-10-16 06:49:07

Namn


E-post


URL


Kom ihåg mig.

Kommentar

Trackback